Friday, December 21, 2012

ΟΙ ΠΑΣΣΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΣΙΚΡΕΤ ΣΑΝΤΑ

Ηρτεν η σειρα του περτικου να γραψει ποστ ως Σικρετ Σαντα.... (εσπασα την την καημενη που ειμαι ο σαντα της, αλλα ειμαι αρρωστος εν φταιω!)

Την μπλοκερ που ετυχε να ειμαι ο σαντα της για φετος δεν την εδιαβαζα μεχρι που μου ανατεθηκε η αποστολη απο την μεγαλη Πρας. Αντα τζε εσπουρτισεν μου το ημεηλ η πρας ενω ημουν στες Αγγλιες ακομα, αρκεψα τζε εδιαβαζα με διψα το μπλοκ της κοκονας.

Της κοροσιας τουτης αρεσκει της να μαηρεφκει, να καμνει γλυκα. (Εν ξερω αν τα τρωει μονη της..)
Κατι συγκεκριμενα γλυκα που μου αρεσκουν πολλα, (ετσι για να εσιεις υποψη σου.) Τα γλυκα της εχουν σχημα τζε χρωμα. Τζε εν μεγαααλα. Εσιει ωραιο χιουμορ, αρεσεν μου που εδιαβασα 94854156498.3 ποστ της μεσα σε λιες μερες. 
Αγαπα πολλα τες κορες της τζε ακομα ενα πολλα σημαντικο προσωπο στη ζωη της, το παλλουτζι τον Στυλλο του σπιθκιου της.

Ναι Κολονα, ειμαι ο Σικρετ σαντα σου. Τζε εδυσκολευτηκα πολλα στο να αποφασισω για το δωρο σου...Αλλα ηβρα κατι τζε ελπιζω να σου αρεσει.


 Τουτη αγαπητη Κολονατσα εν μια Τουρτα κρεβατι.. Απο οτι εκαταλαβα αρεσκει σου πολλα να καμνεις τουρτες τζε ουλλοι ζητουν σου να τους καμεις. Εεε τωρα ειπα να σου δωκω εγω μιαν.
Εν ωραια εννε? Τουντην τουρτα κρεβατι διω σου την για να εχεις ξεκουραστες νυχτες τζε παθιασμενες με τον αγαπημενο σου πασσαλλο εεεε στυλλον εθελα να πω...(η τουρτα εν που το εξωτερικο μπαη δε γουεη!)













Οι οι εν θα σε αφηκω μονο με το κρεβατοτουρτο. Εννα σου το δωκω τζε τουτο. Εννα μου πεις ινταμπον τουτο το μασκαραλικκι. Αυτα ειναι εργαλεια συντηρησης για κολονες αγαπητη. Τζε ιντα σου τα διω? Οι πως εννα τα χρειαστεις τωρα στο κοντινο μελλον αλλα εν πειραζει. Μετα που καμποσους γρονους που θα αρκεχεις να εχεις μερικα ραγισματα, μαυρισματα πας το μαρμαρο τζε εννα θελεις ττεκκαλεμι, θα σου φανουν πολλα χρησιμα.. Ετραμπαρα τα που την Ακροπολη, εν τζε μαρκα...

Μεν τα υποτιμησεις εν πολλα καλα εργαλεια..Εχω τζε αποδειξεις....

  
               ΠΡΙΝ                                                                                                         ΜΕΤΑ













Τζε κατι τελευταιο...Εχεις ενα δωρο θεου εκτος που τουτα τα υπεροχα δωρα που σου εκαμα. Εχεις τες κορες σου τζε τον αντρα σου. Τα κολονακια τζε τον στυλλο... Να τους χαιρεσαι τζε να εισαστε παντα καλα και αγαπημενοι. 



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΟΛΟΝΑ!







9 comments:

  1. τόσην αγωνία και πούντην τωρά? χασιμιά! μπράβο περτίτj πολλά καλό κλαπ κλαπ κλαπ (χειροκροτώ :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. εκαμα οτι εμπορσουσα..ευχαριστω!

      Delete
  2. ΚΟΛΟΝΑ ΚΟΛΟΝΑ ΚΟΛΟΝΑ ΕΣΠΑΣΕΣ ΜΑΣ! :P

    ReplyDelete
  3. Χαχαχα το πριν και το μετά σαν εγγύηση του δώρου εφύραν με! χαχαχαχαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. εεε κοιταξε, ο λοος του περτιτζιου οτι τζε αν ενι!

      Delete
  4. Κατ´ αρχήν περαστικά!

    Κατα δεύτερο, ε μα σορρυ είπα να σε σπασω τζιαι γω λλιον. Ντα μόνον εσυ. ;)).

    Κατα τρίτο, άρεσαν μου πολλα τα δώρα σου, ειδικά η τούρτα κρεβάτι! Αντιλαμβάνομαι ότι πραγματι και tool box θα μου ειναι χρήσιμο σύντομα, αν λαβεις υποψην τις ικανότητες του πασαλου μου στα μαστορεματα!

    Dear περιβολοπερτικο, (το όνομα σου με έχει συγχυσει-αποφάσισε επιτέλους τ είσαι), σειρά μου να σε φάω εγω με το κουταλι, γιατί απ' ότι έχω καταλάβει εσυ εκασσιανισες το μπλογκ μου!

    Για το δώρο θεού που λες, το γνωρίζω και χαίρομαι που το κατανοησες και εσυ. Σε ευχαριστω πολυ και καλα να περάσεις τις γιορτές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ουυυυ εχαρηκα τωρα που σου αρεσαν! Ναι το μπλοκ σου εκαμα το φυλλο τζε φτερο. Τζε αρεσεν μου μπορω να πω.

      ..περτιτζιν ειμαι..Το περβολι ειναι ο χωρος αυτος οπου εκθετω τις καλλιεργειες-ποστ μου...

      Merry christmas το you and your columns....

      Delete
  5. A μανουλα μου ιντα σεξ θα καμετε πανω σε ετσι κρεβατι...

    ReplyDelete